Ringsaker vs Elverum2 2-2 (0-1)

Postet av Ringsaker IF den 16. Aug 2018

Var det drømmen om opprykk som røk tirsdag kveld i Gaupen? Det får vi svar på i slutten av oktober. Vi lover ihvertfall at vi skal gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket vi har skapt etter ferien.

Vi tar tak i kampen fra start,men vi klarer ikke skape de store sjansene i første omgang. Det blir for stillestående foran og for lite balltempo og mye på tvers og bakover. Når vi i tillegg glipper totalt på en markering på corner etter 40 minutter, så må vi dessverre gå inn til pause med 0-1 i sekken.

I pausen får laget en liten hårføner med beskjed om at det forventes mer av alle. Gutta er enige og tar tak i kampen på en helt annen måte i andre omgang. Fortsatt en del slurv, men det er bedre tendenser og bedre bevegelse foran ballfører enn i første omgang.Elverum ligger dypt gjennom hele kampen,men begynner nok å merke at de har måttet løpe mye uten ball.

Etter ca. 65 minutter får Tor Arne kjempet inn en dødball. 1-1, og gutta fra Elverum henger i tauene. Så,skjer det igjen.. nye personlige feil og scoring imot. 1-2 etter 71 minutter. Erik G banker ballen i krysset minuttet senere. 2-2, og vi har troen på flere mål. Vi skaper et bra trykk på elverum, og skaper noen farligheter. Dessverre er presisjonen til tider for dårlig. I tillegg er Eleverum giftige på kontringer. Det ebber ut på 2-2, det ble 2 poeng for lite..

Vi skal brette opp ermene og kjempe videre for hvert eneste poeng framover. Så, får vi se til slutt hvor det bringer oss! Gult og blått tel krampa tæk øss!💛💙

Laget:

Magnus, Håvard, Mikkel, Espen, Roger, Amund, Erik G, Kevin, Anders K, Kent Jørgen,Tor Arne

Benyttede innbyttere:Andreas, Piotr

Tekst fra guttas facebookside  ⚽️⚽️⚽️