Raufossturneringen 2019

Postet av Ringsaker J8 den 16. Sep 2019

Denne helgen tok J2006 veien over på den andre sia av Mjøsa for Raufoss turneringen 2019

Lørdag spilte vi 4 kamper med 3 seire og 1 tap. alle var veldig fornøyde og enige om at på søndag skulle vi gjøre alt vi kunne for å gjøre det enda bedre.

Søndag ventet 3 ordinære kamper samt finale om vi kom så langt.

Etter 3 kamper med seier var vi klare for finale mot Nordre Land / Torpa

Denne vant vi 4-1 og fikk gleden av å ta med oss en pokal hjem til Gaupen Bernabeu.

Alt i alt en fantastisk helg. Ikke for at vi vinner hele turneringen, men fordi alle jentene koser seg, gjør så godt de kan hele tiden, hele tiden gjør så vi blir bedre. Forsvarsspillet vårt i helgen har vært fantastisk og både pasningspill og avslutninger satt meget godt offensivt.

Hovedtrener Marius skriver til jentene:

Jeg er fryktelig stolt av det vi har fått til i helgen, jeg kjenner meg kjempe takknemlig for at jeg får trene jenter som er så flinke og snille. Dere er helt fantastiske jenter, å dere kan alle sammen gi dere en klapp på skuldra, fordi dere er helt råååååå jenter.

En tårefull lagleder fikk gleden av å bringe pokalen hjem til klubbhuset, hvor den har fått en staselig plass i premieskapet.

Vi bare gleder oss til fortsettelsen.