Oppsummering av dag 2 for de lokale lagene fra Ringsaker i Norway Cup

Postet av Ringsaker IF den 31. Jul 2017

Det er ikke bare våre jenter som deltar på årets Norway Cup. Brumunddal stiller med to lag og Åsmarka et lag. Her er en kort oppsummering av dag to for lagene fra kommunen vår.

Brumunddal 1 – Breimsbygda IL 5–0

Dalas jenter 14 tok sin andre strake seier, og står med full pott etter to kamper.

Jentene er klare for A-sluttspillet, men morgendagens kamp mot Kolnes IL vil avgjøre om de vinner gruppen eller går inn i a-sluttspillet som nummer to i gruppen.

Brumunddal 2 – Kjelsås IL 1–1

2. laget til Dala tok sitt første poeng i oppgjøret mot Kjelsås. Deres videre skjebne i turneringen vil bli spikret i den siste innledende kampen mot Bremnes IL tirsdag

Ringsaker/Nes–Rælingen 2–1

Jentene fra Gaupen og Stavsjø fikk revansjert tapet mot Ullern mandag. Etter seieren mot Rælingen avgjøres deres skjebne videre tirsdag da Rival SK står på motsatt banehalvdel.

Åsmarka–Sykkylven 2–4

Jentene fra nordre Ringsaker som også er å finne i klassen jenter 14 gikk på sitt andre tap mandag.

Tirsdag venter Huk FK i den siste kampen i gruppespillet.

Tekst er hentet fra Ringsaker Blad.