Ringsaker/Nes J2004 fortsetter den gode trenden.

Postet av Ringsaker IF den 14. Sep 2017

Som ventet ble dagens kamp mot Ridabu en spennende kamp. Allerede ved avspark kunne en se at dette var en viktig kamp. Ringsaker/Nes gikk hardt ut og presset Ridabu. Etter 5 minutt satt 1-0 til Ringsaker/Nes etter en del klabb og babb foran mål. Etter målet begynte Ringsaker/Nes å rote. Det ble mye balltap og mange på laget var på hælene. Ridabu tok mer og mer over presset. Etter 27 minutter ga det resultater og lagene kunne gå til pause med 1-1. I pausen ble det fokus på å få opp kommunikasjon og konsentrasjon hos jentene. Dette tok jentene til seg og det ble en helt annen andre omgang. Mye press fra angrepet og et godt forsvar gjorde at jentene tok over kampen. Etter 45 minutter kom det et skudd som Ridabu sin keeper måtte gi retur på. Der var heldigvis Ringsaker/Nes sin spiss der og puttet inn 2-1. Resten av kampen bølget noe mer frem og tilbake med et lite overtak til Ringsaker/Nes. Gleden var stor når dommeren blåste av kampen og høstens fjerde seier var et faktum. Nå venter kamp mot Ottestad på Gaupen stadion neste uke.

Tekst fra jentenes facebookside ⚽️⚽️⚽️