Invitasjon til fotballederkurs 1-3 på Gjøvik.

Postet av Ringsaker IF den 9. Okt 2018

Vi har gleden av å invitere til Fotballederkurs 1, 2 og 3 på Quality Hotel Strand, Gjøvik fredag 9. nov og lørdag 10. nov 2018.

Vi gjentar suksessen fra tidligere med å gjennomføre FLK 1 og FLK 2 på samme sted. I tillegg arrangerer vi også FLK 3 som ikke er blitt gjennomført i NFF Indre Østland på mange år. Her er det mulighet for flere personer fra klubben til å være med ut ifra hvilken lederkurs de har fra før. Med en felles middag på tvers av kursene fredag, er dette også en fin måte å bli bedre kjent med fotballentusiaster fra andre klubber.

Tidsrammene for kursene er: Fredag 9. november kl. 16.30, til lørdag 10. november kl. 18.00 (FLK 1 er ferdig litt tidligere lørdag).

Utfyllende program for FLK 1, 2 og 3 vil bli lagt ut på vår hjemmeside om kort tid. Modulene til kursene finner du her:

Kursene er satt opp med sterkt subsidierte priser:

Pris:  1000,- pr person – som inkluderer:

-      Overnatting i enkeltrom m/frokost

-      Middag fredagskveld

-      Lunsj lørdag

-      Kaffe, te og frukt

-      Kurs og matriell.

Kursene passer for deg som er daglig leder, styreleder/medlem, sportslig leder, trenerkoordinator, lagleder, trener, eller har en annen rolle i klubben. Sertifiserte Kvalitetsklubber og klubber i prosess bør være representert her.

Ved spørsmål og påmelding send mail til: tomhenning.hovi@fotball.no

Påmeldingsfrist: tirsdag 30. oktober.