Nyhetsbrev fra NFF Indre Østland.

Postet av Ringsaker IF den 10. Jul 2021

God sommer!
Endelig er fotballen i gang igjen for fullt - for alle!

Høstsesongen ser ut til å bli tilnærmet normal med tanke på trening- og kampaktivitet. Serieoppsettet fullfører i disse dager. Vår seriekonsulert publiserer oppsettene etter hvert som de blir klare.
Vi gleder oss til høstsesongen!

Kretskontoret har sommerstengt i juli, MEN det betyr ikke at vi ikke hjelper dere om det skulle være noe. Vi har satt opp en vaktordning slik at vi kan svare på de henvendelser som måtte komme - det være seg på mail eller telefon. Vi vil selvsagt prøve å svare så raskt vi kan.

Når det gjelder søknader om dispensasjoner, overårige etc., vil Remy Uteng ta tak i dette når han er tilbake fra ferie.

NFF Indre Østland
daglig leder Janicke Gonstad

Ønsker din klubb å diskutere oppstart for de yngste jentene? Ta kontakt med Jeanette K. Ringstad på mail jeanette@fotball.no eller tlf. 977 27 079
- En ny helhetlig plan for norsk spillerutvikling
Oppstartsdag for jenter
I år står mange tusen potensielle fotballjenter klare til oppstart. Hvor mange får vi med oss?
Grasrottrenerkurs i Indre Østland - slik er status
Bestill Klubbdommerkurs