Nyhetsbrev fra NFF Indre Østland.

Postet av Ringsaker IF den 15. Okt 2021

Hei alle sammen,
 Vi står midt oppe i en hektisk høstsesong, og det er mange kamper som skal spilles før vi kan kåre KM-vinnere og se hvem som rykker opp og ned. MEN heldigvis kan nå alle spille kamper igjen, og vi slipper å ha hovedfokuset på "å holde metern´n". Akkurat det er befriende deilig!
 Det er også flott å se at folk vender tilbake til stadion, idrettsplassene og klubbene - både for å se kamper, spille og dømme kamper, og bidra frivillig der det trengs. Vi trenger hver eneste en av dere! Fortsatt god sesong.

NFF Indre Østland
 daglig leder Janicke Gonstad

Seminar for jenter

Endelig er tiden inne for å gjennomføre #nffindrejenter seminaret for ungdomsjenter fra 13-19 år - sett av datoen 20. november.

Pandemien satt en stopper for de to første forsøkene og over 100 påmeldte jentene, men nå er vi endelig klare til å arrangere vårt første seminar for ungdomsjenter. Vi gleder oss utrolig til en spennende og innholdsrik dag i Gjøvikhallen. Og vi håper dette kan bli en flott avslutning på sesongen og inspirasjon for kretsens jenter.
#nffindrejenter er en inspirasjonsdag for jenter fra 13-19 år hvor vi ønsker å vise alle de spennende mulighetene jenter har innenfor fotballen - både som spiller, trener, leder og dommer. Alle som deltar får innholdsrike goodiebags, lunsj, inspirerende foredrag og mulighet til å besøke stands. I tillegg er dette en flott arena til å møte andre fotballspillere og knytte nye bekjentskaper.

Ingrid Moe Wold kommer - kommer du?
Påmelding åpner snart!

Meld dere på klubbmøtene!
 For klubbledere, lagledere, trenere og andre ressurspersoner i sonene.

Den store Fotballederkurs-helgen
 på Quality Hotel Strand, Gjøvik fredag 5. nov og lørdag 6.nov 2021