Temakveld om morgendagens idrettskiosk.

Postet av Ringsaker IF den 14. Mai 2017

Temakveld på Idrettens Hus i Ottestad 18.mai med påmeldingsfrist mandag 15.mai. Se nederst på siden.

Det er nær sammenheng mellom idrettsprestasjon og kosthold, og det bør derfor være mulighet for å velge sunnere og smartere alternativer i mat og drikke på idrettsarenaen. Samtidig skal man ivareta lønnsom kioskdrift, slik at man sikrer inntekter til idrettslaget/klubben. Derfor inviterer vi i samarbeid med TINE til temakveld om "morgendagens idrettskiosk".

TINE stiller for å dele informasjon om sitt konsept - Smart Idrettsmat. Her vil det komme konkrete tips til hvordan man kan legge om kiosken for å tilby gode, sunne og lønnsomme alternativer i kiosken, til nytte for utøvere og folkehelsa.
Vi lover også smaksprøver på sunne alternativer.

Hvor? Idrettens Hus, Kjonerud Kompetansesenter, Løvstadvegen 7, 2312 Ottestad.
Når? Torsdag 18. mai 2017, kl. 18 - 20.
Målgruppe: Styremedlemmer, Kioskansvarlige, trenere og lagledere.
Pris: Ingen deltakeravgift, men bindende påmelding for beregning av plasskrav og servering.

Hvordan melde seg på temakveld? Send epost til: iofk@fotball.no innen 15. mai 2017.