Wam-Kam - RIF 2 - 0 (0 - 0)

Postet av Ringsaker IF den 17. Mar 2018

Førsteomgangen bærer preg av to lag som ligger lavt for å vente på muligheten. Fryktelig kjedelig for den nøytrale tilskuer(Ikke at det var mange av dem). Vi blir liggende for lavt, som resulterer i lite skapte sjanser begge veier.

Andre omgang er vi bedre med, og skaper noen halvfarligheter. Vi klarer å holde ballen i laget flere trekk, og vi ligner litt mer på oss selv. Vi møter et ok lag, som også ønsket å spille fotball. Morsomt at ballen er mer på bakken enn i lufta når to 5.divisjonslag møtes.

Vi slipper inn 1-0 etter klabb og babb i feltet etter ca. 70 minutter, og 2-0 etter 91 min er et drømmetreff fra 16-18 meter som går i en pen bue og i lengste kryss. Tror ikke målscorer gjentar den om han hadde fått drive på til st.hans.

Positivt å ta med seg:
-Vi hever oss etter en laber første omgang
-Vi får en bra gjennomkjøring mot god motstand
-Vi kommer gjennom uten skader
-Eskil, Mikal og Hans Andreas får sine første minutter med a-lagsfotball

Laget: Magnus, Christian-Morten-Mikkel-Piotr, Milos-Amund-Oskar, Erik-Tor Arne-Kent Jørgen

Benyttede innbyttere:
60 min: Sondre inn for Erik
70 min: Kevin inn for Milos
72 min: Andreas inn for Kent Jørgen, Anders B inn for Piotr
76 min: Mikal inn for Christian
78 min: Eskil inn for Tor Arne, Hans Andreas inn for Oskar

Tekst og bilde fra Facebook.