Invitasjon og påmelding til SkoleRIFen høsten 2018.

Postet av Ringsaker IF den 12. Aug 2018

Skolestart nærmer seg og Ringsaker Idrettsforening / Gaupen skole inviterer til nytt semester på SkoleRIFen.

Hva er SkoleRIFen?

SkoleRIFen er en slags SFO, men med mer fokus på fysisk aktivitet enn i en ordinær SFO. SkoleRIFen er et samarbeidsprosjekt mellom Ringsaker idrettsforening og Gaupen skole.        NB! Nytt av året er at vi ønsker å prøve e-sport for dem fra 4.-7.trinn. Dette er blant annet for å forsøke å nå flere av de eldste, samt gjøre noe litt nytt. E-sport er i korte trekk dataspilling i organisert form. I løpet av høsten blir det e-sport én eller to ganger.

Hvem og når?

Tilbudet gjelder for alle elever på Gaupen skole.

4.-7.trinn har SkoleRIF på onsdager kl. 14.15-16.00. Oppstart er 29.august. Det er 25 plasser, så førstemann til mølla.

1.-3.trinn har SkoleRIF på torsdager kl.14.15-16.00. Oppstart er 30.august. Også her er det 25 plasser og førstemann til mølla-prinsippet.

Hvor?

Klubbhuset i Gaupen vil være base på sommeren, og skolen på vinteren. Aktivitetene vil foregå på de ulike arenaene i nærheten, som kunstgressbana, gymsalen, skiløypene og skogen. I tillegg kan det være aktuelt med utflukter lengre unna i blant.

Hva koster det?

Det er gratis for alle som har plass på SFO, men man må være medlem i RIF i tillegg, noe som koster 100 kr per år. For de som ikke har plass på SFO, koster det 550 kr per halvår, i tillegg til medlemskap i RIF.

Hvem er lederne?

A-lagstrener Vegar Berge og A-lagsspiller Torbjørn Falch Rustand blir aktivitetslederne på SkoleRIFen. Begge er utdannet lærere.

Hvordan melde på?

Du kan klikke her for å melde på nå.

Har du spørsmål, ta kontakt med Åse Mørch-Reiersen, 92 64 66 62 / aasemorch@hotmail.com

Velkommen til SkoleRIFen!