Seier til Ringsakerjentene.

Postet av Ringsaker IF den 7. Sep 2019

JAAAAADDDAAA!!!!

Ringsaker J2004 - Harestua /Grua J15-1 4-1 (2-1)⚽

Fredagskveld, 12 grader, flomlys på Gaupen Bernabeu var dagens rammer. Jentene var klare for kamp og de ville vise at Harestua/Grua kom til et fort.

Jentene gikk utpå banen og starta kampen veldig bra. Mange halvsjanser. I det 17. minutt glapp det litt bak og da grep Harestua/Grua anledningen og satte inn 0-1. Jentene begynte ikke å henge med hodene, men fortsatte sitt direkte spill. Etter 20 minutter tok Kristine et flott innkast som havnet hos Hanne. Hun grep anledningen og satte inn utligningen. Ringsaker var nå det klart beste laget. Gode dueller og pasningsspill. I det 27. minutt var Hanne frempå igjen. Keeper reddet og ga retur, der sto Julie og satte inn 2-1. Dette var stillingen til pause.

I andre omgang fortsatte Ringsaker i samme sporet. Jentene fra Harestua/Grua ble frustrerte over at de ikke fikk til noe. I det 52, minutt ga Hanna en flott assist som Amalie puttet i mål. Ringsaker hadde mange sjanser. Harestua/Grua ble stoppet i sine forsøk av et godt forsvar og en strålende keeper. Rett før slutt puttet Hanne inn 4-1, som ble sluttresultatet.

Dette var årets kamp fra #fotballjentene. De spilte som et lag, et kollektivt som fungerte veldig godt sammen! Dagens spiller: Hele laget!

Nå ser vi frem mot en ny trenings uke med besøk fra FL Fart og ny hjemmekamp mot Lunner Fredag 13.september!⚽

Gult og Blått tel krampa tæk øss!💛💙

Bilde og tekst fra jentenes facebookside.