Nye tillitsvalgte i Ringsaker IF 2020.

Postet av Ringsaker IF den 16. Mai 2020

Årsmøtet i Ringsaker IF ble avholdt på klubbhuset 14.mai. Det møtte 16 stemmeberettigede medlemmer. Årsmeldinger, regnskap, budsjett, sportslig handlingsplan fotball og organisasjonsplan ble enstemmig vedtatt.

Valgkomiteenes innstilling til nye styrer ble enstemmig valgt og har følgende medlemmer:

Hovedstyret:

Eva Krogvig, Jeanett A. Sparingen (ny), Ingrid Værnes, Jørn Schanche, Lars Haugom (ny), Bjørnar Berge og Ole Anders Krogrud (ny).

Fotballstyret:

Bjørnar Berge, Knut Thorshaug, Terje Bergsbakken, Janike T. Rosenlund (ny), Åse Mørch-Reiersen, Odd Morten Ludvigsen (ny) og André Røang.

Skistyret:

Ole Anders Krogrud (ny), Tom Syljuåsen, Paul Christen Røhr, Ellen J. Farlund (ny), Helene B. Oudenstad, Hans Ola Gundersen, Sten Floor Nelson (ny).