Innkalling til årlige møter og til årsmøte i Ringsaker Idrettsforening.

Postet av Ringsaker IF den 9. Feb 2021

På grunn av pandemien ønsker vi påmelding til både de årlige møtene og til årsmøtet. En forutsetning for gjennomføring av fysiske møter er at møtene kan gjennomføres i samsvar med offentlige myndigheters vedtak og anbefalinger. Det kan derfor bli aktuelt å holde alle de tre møtene digitalt. Mer informasjon med frist for påmelding blir sendt ut i god tid før møtene.

• Fotballgruppa holder sitt årlige møte onsdag 24.februar kl.19.30 på klubbhuset.
  • Skigruppa holder sitt årlige møte torsdag 25.februar kl.19.00 på klubbhuset.
  • Årsmøtet i Ringsaker IF avholdes torsdag 11.mars kl.19.00 på klubbhuset

På de årlige møtene vil årsmeldinger, regnskap og forslag på budsjett gjennomgås.

Alle vedtak og valg gjøres på klubbens årsmøte 11.mars.

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må være sendt eva.krogvig@maskinvei.no innen 24.februar.

Fullstendig saksliste og årsmøtedokumenter vil bli lagt ut på hjemmesiden under fanen "For medlemmer" senest en uke før årsmøtet.

Vel møtt!

Hilsen styrene i Ringsaker Idrettsforening.