Innkalling til årlige møter i gruppene og til årsmøte i Ringsaker IF.

Postet av Ringsaker IF den 8. Feb 2023

Det innkalles til årsmøte i Ringsaker Idrettsforening onsdag 15.mars kl.19.00 på klubbhuset.

Saker som ønskes å bli behandlet på årsmøtet må være sendt eva.krogvig@maskinvei.no innen søndag 26.februar.

Skigruppa inviterer til årlig møte mandag 20.februar kl.19.00 på klubbhuset.

Fotballgruppa inviterer til årlig møte tirsdag 21.februar kl.19.00 på klubbhuset.

På de årlige gruppemøtene vil årsmelding, regnskap og forslag på budsjett 2023 bli gjennomgått.

Fullstendig saksliste med årsmøtesaker blir lagt ut på hjemmesiden under fanen "For medlemmer" senest en uke før årsmøtet.

For å ha stemmerett må man ha vært medlem i minst en måned og fylle minst 15 år i løpet av 2023.

Vel møtt til årlige møter i gruppene og til årsmøte i Ringsaker Idrettsforening!

Styrene i Ringsaker Idrettsforening.