Ridabu vs Ringsaker/Nes 5 - 4

Postet av Ringsaker IF den 11. Aug 2015

Sportslig leder om mandagens kamp:

Femtedivisjonslaget tapte i kveld knepent 5-4 borte mot Ridabu2.
Vi ledet 4-2 når et drøyt kvarter gjenstod, og burde hatt kontroll på kampen. Slik gikk det ikke, og vi tapte en jevn kamp på BRP denne mandagskvelden i august.
Gledelig var det at 14 år gamle Martin Sørli og 16 år gamle Kevin Berget fra G16-laget fikk sin seniordebut for Ringsaker/Nes. De gjorde begge en god kamp og kunne gå av banen med hevet hode. Gledelig er det også at Thomas Kippernes fra G19-laget er tilbake og fikk en omgang på Black River Park. En omgang han tok godt vare på, og som også resulterte i en scoring for Thomas. Sist, men ikke mins, var det gledelig at Jawad er er tilbake. Han spilte en meget god kamp.
Målene kom ved Tor Arne, Thomas og Sture. Sture gjorde kanskje sesongens beste prestasjon så langt ved dette målet; han dro av 4-5 motspillere på ca 20 meter og limte ballen oppe i vinkelen, for å sette prikken over i-en.