Ringsaker/Nes vs Gjøvik Lyn 5 - 3

Postet av Ringsaker IF den 14. Sep 2015

Anders skriver på FB:

SEIERSMARSJEN FORTSETTER FOR GUTTABOYS!
Tross seier så ble det en unødvendig spennende forestilling fra våres siden på fort Stavsjø. Nervene skal alltid få kjørt seg når gutta spiller!

SEIEREN KOM I FØRSTEOMGANG
En meget god førsteomgang hvor vi styrer alt. Vi slipper knapt gutta fra den gærne siden av Mjøsa til en sjanse. Den ene gangen de kommer til mulighet viser Andreas Røang sin råskap. Guttene bak Morten Larsen,Markus Martinsen, Øyvind Haugli, Christian Høgset og Stian Tangen står støtt og styrer spillet på en outstanding måte der bak. Vi spiller oss til en rekke gode muligheter anført av Sondre Bjørke i poenghumør, og en Piotr Kobierski som gjør årsbeste på midtbanen med duellspill av høy klasse og en vakker scoring. Løpsterke Oskar Røhnebæk som aldri gir seg. Anders Kjelsrud får æren av å sette i gang scoringsballet etter 19 min. Ett scoringsball som avsluttes i førsteomgangen med en 4-0 ledelse til oss.

VI VISSTE HVA SOM KOM
At Gjøvik Lyn kom ut i hundre og ville revansjere seg fra førsteomgangen kom ikke som en overraskelse for oss. Eller gjorde det? Vi pratet på akkurat det i pausen at vi måtte være skjerpet, klare for start og nullstille oss. Men vi klarte ikke å praktisere det dessverre!

2 OMGANGEN GIKK I SVART
Bortsett fra noen enkelte øyeblikk. Så var det to forskjellige lag som møtte opp i hver sin omgang. Det laget som møtte opp i andreomgangen hadde allerede innkassert 3 poeng. Vi faller ned noen prosenter på alle fronter, mens Gjøvik Lyn hever seg like så. Vi taper omgangen 3-1, og vi klarte å skape nerve i en kamp som så ut til å være avgjort. Vi setter en strek over andreomgangen!

JUBEL BLE DET
Grunnlaget for seieren ble lagt i en fantastisk førsteomgang av alle mann alle. Vi kunne juble for seier og tre poeng tross en tordentale etter kampslutt fra undertegnede. Nå skal vi bruke kvelden til å nyte seieren og 3 poeng. For når morra dagen kommer så skal all fokus ligge på Biri kampen.

BANENS BESTE: Sondre Bjørke - gutten var involvert i scoringene våres.

Målscorer - Assist
Anders - Sondre
Petter - Sondre
Sondre (Straffe)
Sondre - Stian
Sondre (Straffe)

Vi takker for støtten, supporten i dagens kamp. Outstanding som vanlig!