Nytt trenerteam - gutter med hjerte for klubben

Postet av Ringsaker IF den 11. Okt 2016

Seniorlag 2017

Sesongen 2016 ble avsluttet med en fortjent og solid seier mot Stange, men dessverre endte sesongen med nedrykk. Ringsaker/Nes ser framover og har allerede planene for neste sesong klar. Årets trenere med Tom og Yngve er fristilt avtalen fra 10. oktober, og nytt trenerteam overtar fra samme dato. Samtidig har styret i begge klubbene konkludert med at samarbeidet skal fortsette med full styrke, både på senior og yngres nivå.

Med sportslig handlingsplan som fundament, og erfaringer som er gjort de senere årene, ønsker Nes og Ringsaker Fotball å satse på lokal rekruttering og lokale ressurser. Det er fundamentet som vil bære klubbene med bedre kontinuitet framover.

Det gleder alle fotballhjerter på NES og RINGSAKER at teamet med hjerte for klubben, har takket ja til utfordringen med å trene Ringsaker/Nes de 2 neste årene. Teamet består av:

Hovedtrenere: Anders Hansen og Vegar Berge

Materialforvalter: Thomas Myrvang

Sportslig ledere: Odd Morten Ludvigsen(NES), Joar Høgset (RIF)

Mandag 10. oktober presenterte de nye trenerne en tillitvekkende og gjennomtenkt sportslig plan for spillergruppen. Identitetsbygging, glede og disiplin i treningsarbeidet skal vektlegges. Samtidig vil også en sterkere integrering og fellesskap mellom yngres og senior bli prioritert.

Vi gleder oss, og ser frem til et positivt og utviklende samarbeid med det nye trenerteamet. Styret har tillit til at arbeidet framover vil gi resultater, og ønsker teamet lykke til med neste sesong.

Alt har sin tid- styret benytter anledningen til å takke årets trenerteam for energisk og pliktoppfyllende innsats for fotballen i Ringsaker/Nes Fotball.

Hilsen Nes og Ringsaker Fotball