AVSLUTNING YNGRES AVDELING

Postet av Siw Haugom den 21. Okt 2023

Det ble invitert til avslutning for alle i yngres avdeling lørdag 21. oktober i forbindelse med siste hjemmekamp for A-laget.

Utrolig mange møtte opp denne kalde oktoberlørdagen og var med på å sette fine rammer for årets fotballavslutning.

I tillegg til å se på fotballkamp sammen fikk alle sine premier i pausen. Alle trenere og lagledere fikk også en velfortjent takk for sin innsats gjennom sesongen. Uten dere hadde det vært umulig å drive fotballklubb. Så igjen et stort tusen takk.

Etter premieutdelingen var det klart for grillede pølser, brus og kake til alle. Nortura sponset oss med pølser og Bakehuset sponset oss med pølsebrød og boller.

Når A-laget vartet opp med seier i tillegg ble dette en helt perfekt dag på Gaupen Bernabeu.

På en slik dag er det mange som bør takkes. Men vi vil rette en spesielt stor takk til foreldre og foresatte, det er en stor innsats som legges ned i forskjellige typer dugnad. Klubben melder om at alle i yngres har levert sine loddbøker, dette betyr enormt.

Takk for årets fotballsesong alle sammen

Hilsen oss i sportslig utvalg

Anne Kari, Janike og Siw